Subject: Arvamus „Teadus- ja arendustegevuse ning innovatsiooni poliitika nõukogu põhimäärus“
From: Häli Allas <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Sep 2025 17:08:26 +0300

Tere

Esitan Siseministeeriumi poolt „Teadus- ja arendustegevuse ning
innovatsioonipoliitika nõukogu põhimäärus“ osas ettepaneku kaasata nõukogu
püsiliikmete hulka ka kaitse- ja/või siseminister või tuua see vajalik
ekspertiis valdkonnana eraldi välja, et julgeoleku teemad oleksid nõukogus
kaetud. Arvestades tänast ja aina muutuvat julgeoleku olukorda on vajadus
teaduspõhise ja pikaajalise teadustegevuse arendamiseks Eestit mõjutavate
julgeolekuohtude ja tulevikukindluse strateegilistes uurimissuundades
kriitilise tähtsusega ning vajab seetõttu riiklikul tasandil esindatust.

Lugupidamisega

Häli Allas
targa ja innovaatilise siseturvalisuse valdkonna juht
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5470 0124
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>