Subject: Ed: Postimees palub vastata küsimustele
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Sep 2025 12:59:20 +0300

Saatja: Olga Lebedeva <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 9. september 2025 09:28
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>;
Kristi Sarap <[email-masked]>; RA Kommunikatsioon
<[email-masked]>
Teema: Postimees palub vastata küsimustele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere hommikust!

Olen Postimehe ajakirjanik Olga Lebedeva. Oleksin väga tänulik, kui te
leiate võimaluse vastata minu küsimustele kolmapäevaks.

Meie lugejad andsid teada et apteekidest on kadunud migreeniravim
SUMATRIPTAN ACTAVIS KAETUD TBL (50 ja 100 MG).

Seoses sellega sooviksime küsida, kas see vastab tõele? Kui jah, siis mis
on selle defitsiidi põhjus? Kas puudus puudutab ainult neid konkreetseid
migreenitablette või ka muid ravimeid? Millal on oodata, et SUMATRIPTAN
tabletid taas Eesti apteekidesse jõuavad? Milliseid alternatiivseid
ravimeid soovitate migreeni all kannatavatele patsientidele?

Heade soovidega,

Olga.