Subject: FW: Kaasamiskiri (eelnõu 927 SE)
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 11:20:34 +0300

From: Linnar Liivamägi <[email-masked]>
Sent: Friday, May 22, 2026 10:59 AM
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; Kohtute
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; Signe Viimsalu - KA
<[email-masked]>
Cc: Riigikogu Kantselei <[email-masked]>
Subject: Kaasamiskiri (eelnõu 927 SE)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Riigikogu menetluses on Vabariigi Valitsuse poolt 21.05.26 algatatud
täitemenetluse seadustiku muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste
muutmise seaduse eelnõu (
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/dcb8af06-0b09-46cb-b0bf-9
9ae12de0749/taitemenetluse-seadustiku-muutmise-ja-sellega-seonduvalt-teist
e-seaduste-muutmise-seadus/> 927 SE), mille juhtivkomisjoniks on
õiguskomisjon.

Teil on võimalus avaldada eelnõu kohta arvamust ja esitada ettepanekuid
õiguskomisjonile hiljemalt 04.06.26  e-posti aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked] ning
ühtlasi palun andke teada, kas soovite osaleda oma ettepanekute/arvamuste
arutelul.

Adresseeritud: Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Kojale, Notarite
Kojale, Riigikohtule, Tallinna Ringkonnakohtule, Tartu Ringkonnakohtule,
Harju Maakohtule, Pärnu Maakohtule, Tartu Maakohtule, Viru Maakohtule,
Eesti Advokatuurile, Eesti Võlanõustajate Liidule, MTÜ-le Eesti
Võlausaldajate Liit ja Maksejõuetuse teenistusele

Lugupidamisega

Linnar Liivamägi

õiguskomisjoni nõunik

+372 631 6457

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee