Subject: Teade plaanilisest liinihooldusest 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee kinnistul
From: "Segesment liinihooldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 10:33:54 +0300

Lugupeetud Maaomanik või tema Esindaja

Käesolevaga teatame, et vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele oleme 
kohustatud teostama 10 kV liinikoridori hooldustöid teile kuuluva(te)l 
kinnistu(te)l.

Kui liinilõigul on piisavalt võsamahtu, hea ligipääs ning pinnase 
kandevõime, siis purustame kasvava võsa  kettniiduki abil. Ülejäänud 
juhtudel teostame hooldustöid käsitsi ning paneme raidmed kaitsevööndi 
piires vaaludesse.

Rohkem infot liinihoolduse kohta saab leida kirja manuses olevast 
teavituskirjast.

Lugupidamisega,

Segesment OÜ
Elektrilevi  OÜ volitatud koostööpartner

  <https://s3.amazonaws.com/mailtrack-signature/logo-grey.png> 	Sent with 
Mailsuite CRM  ·  Unsubscribe <https://#%23mt_unsubscribe_link%23%23>
	05/25/26, 10:16:34 AMRemove