Subject: töökeskkonnaspetsialistide koolitus
From: "Annely Salumaa"
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Eva Põldis, "Seili Suder", "[email-masked]", "Piret Kaljula" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 18:01:20 +0300

Head partnerid

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium on ühena ESF tegevustest
kaalumas töökeskkonnaspetsialistide (TKS) koolitusprogrammi väljatöötamist
ja läbiviimist. TKSide pädevus tõusetus ka ESF tegevuste planeerimiseks
toimunud kohtumistel möödunud sügistalvel, mil erinevate huvigruppidega
sai erineval määral seonduvaid küsimusi puudutatud. Nüüd soovime teema
juurde lähemalt tagasi tulla.

Nimelt on mõte piloodina läbi viia mõned koolitused väikestele gruppidele
erinevates Eesti regioonides. Esialgse idee järgi oleks sihtgrupiks need
TKSid, kes on määratud tööandja poolt täitma TKSi ülesandeid kuni 100
töötajaga ettevõttes. Koolituse mahu osas oleme mõtlemas programmile, mis
oleks indikatiivselt kuni 80-90 ak tundi, hõlmates nii füüsilist kui üle
veebi toimuvat koolitust, sh videoloenguid (mis annaks paindlikkust töö-
ja eraelu ühildamisel), ning kus teoreetiline osa oleks tihedalt seotud
praktiliste tegevustega.

Laiem eesmärk on välja arendada püsiv lahendus töökeskkonnaspetsialistide
koolitamiseks. Näeme seejuures, et on huvi ja vajadus ka süvendatud õppe
järele, sh neile, kes tegutsevad/sooviks tegutseda TKS teenuse pakkujana,
kuid praegu uurime eelkõige, kas/kuidas anda põhjalikumaid algteadmisi
spetsialistidele, kes on TKSi rolli sattunud põhitöö kõrvalt. Seetõttu,
kel on huvi ja võimalus kaasa arvata, siis ootame 8. maiks aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked] peegeldusi, kas näete
vajadust selliste koolituste järele. Oleme avatud ka ideedele, mil moel
võiks antud õpe korraldatud olla ning milliseid teemasid peaks koolitus
hõlmama. Soovi korral saame kirjaliku tagasiside asemel ka vahetuid
mõtteid põrgatada Teamsis.

Heade soovidega

Annely Salumaa
nõunik | Töösuhete ja töökeskkonna osakond
 +372 5818 9706 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn
+372 625 6342|  <http://www.mkm.ee/> http://www.mkm.ee