Subject: Elektriauto laadija liitumine Kuldre COOP poe juures, Kuldre küla, Antsla vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 18:13:42 +0300

Tere,

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Kuldre COOp kaupluse juurde
rajatava elektriautode laadimisjaama elektriliitumise projekti. Tööde
käigus rajatakse osaliselt maantee kaitsevööndisse uus madalpinge
maakaabelliin ning paigaldatakse uus soklil liitumiskilp. Tööd jäävad
täielikult väljapoole teemaad.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.