Subject: Eesti seisukohad ELi mikroplasti määruse kohta
From: "Eliise Merila" <[email-masked]>
Cc: "Kertu Sapelkov" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 13:43:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Anname teada, et Eesti seisukohad ELi määruse ettepaneku kohta, mis käsitleb 
plastigraanulite kao ärahoidmist mikroplastireostuse vähendamiseks (nn 
mikroplasti määrus) on kinnitatud ka Riigikogu Euroopa Liidu asjade 
komisjoni poolt. Vastava protokolli leiab: 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/dokumendiregister/dokument/ef78f0b6-22fe-4ad8-91c6-7320ba2811dc> 
Dokument - Riigikogu ning seisukohad endid siit: 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/dokumendiregister/toimikud/8b86d040-61a8-4a50-bedc-e95fc7c2ff6c> 
Toimikud - Riigikogu

Täname kõiki kaasamõtlejaid koostöö eest.

Lugupidamisega,

Eliise Merila
Nõunik | Välissuhete osakond
Adviser | Department of International Affairs
+372 626 2843 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] |

Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee