Subject: Re: Re :Vaidas 2 tamme maha niidetud
From: "Vaida Alevikuselts" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 14:17:06 +0300

Tere

Aitäh vastamast!

Väga palun, et lisaks tammedele ka tamme toed ja kinnitid nendele pannakse, 
et taimed oleks kaitstud, nii nagu nad ennem olid. Postid koos kinnititega 
pärast juhtumit kadunud, äkki niitja on kursis, et kas postid võttis endaga 
kaasa?!

Igatahes tänud vastamast ja asjaga tegelemast!

NB! Palun istutus teha vastavalt joonistele nagu kokkuleped on kõigi vahel 
tehtud!

Head

Raili Salvet
Vaida Alevikuselts MTÜ juhatuse liige
Mob: +372 56474344

K, 4. september 2024 13:25 <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere,

Täname pöördumast. Kahju küll et hooldajal nii juhtus kuid kõrge rohu sees 
võib olla ei pasitnud välja. Hooldaja teeb sinna asendusistutuse, uued 
tammed.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903 Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> 
www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn 
<https://www.google.com/maps/search/Teelise+4+%7C+10916+Tallinn?entry=gmail&source=g>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.