Subject: Tegelike kasusaajate info
From: "Lettermo, Erve @ Tallinn" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: Rozenkopfa, Santa @ Rīga <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 18:08:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

pöördume teie poole seoses tegelike kasusaajate andmetele juurdepääsu uue
korraga, mis jõustub 2026. aasta juulist.

CPB Real Estate Services OÜ (registrikood 14760200, aadress Laeva 1, 10111
Tallinn) tegutseb kinnisvaravahenduse valdkonnas ning kuulub rahapesu ja
terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse (RahaPTS) alusel kohustatud
isikute hulka. Meie igapäevatöö eeldab klientide taustakontrolli,
sealhulgas tegelike kasusaajate tuvastamist.

Palume teavitada meid järgmisest:

1. Kuidas esitada juriidilise isiku tasandi juurdepääsutaotlus
e-äriregistri kaudu?

2. Milline on taotlusprotsess ja vajalikud dokumendid?

3. Kes on vastutav kontaktisik või asutus taotluse menetlemiseks?

4. Mis on eeldatav menetlusaeg?

Oleme valmis vajalikud dokumendid esitama ja soovime protsessiga
võimalikult kiiresti alustada, et tagada tegevuse järjepidevus pärast
muudatuste jõustumist.

Lugupidamisega,

Erve Lettermo

Senior Consultant & Market Analyst

Laeva 1, Tallinn, Estonia
M: +372 5555 2358
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://cpbgroup.eu/> cpbgroup.eu |
<https://www.linkedin.com/in/ervelettermo/> LinkedIn

__________________________
CBRE Baltics is now operating as
CPB – Connecting Property and Business
Read more
<https://cpbgroup.eu/events/cbre-baltics-is-now-operating-as-cpb> here.