Subject: Teabenõue seoses müranormidega
From: "Karmen Turk | TRINITI" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 13:24:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses abipalvega.

Enda veebilehel esitate info seoses välismüra seirega, et: „Muud müra
kaebused moodustavad 20 %, kuhu kuuluvad kaebused välismüra peale, millele
ei ole kehtestud norme, näiteks lindude ja loomade peletite müra,
lehepuhurite müra, muruniidukite müra.“.

Kui füüsilise isiku vastu on esitatud kaebus kohtusse seoses tema kodus
koerte tehtava müraga (seal on tõesti ka hoiukodu üle kümnele koerale),
siis kas on kuidagi reguleeritud:

*	Kui palju võib olla koerte tehtav müra?
*	Kas on regulatiivset alust nõudele: „Kohustada isik X kõrvaldama
kinnisasjalt A kinnisasjale B leviv  müra  ulatuses,  milles ekvivalentne
helirõhutase (LpA,eq,T) kinnisasjal B ületab päevaajal (7.00-23.00) 50dBA
ja ööajal (23.00-7.00) 40dBA“
*	Kas on mõni muu juhis, regulatsioon, mis reguleerib koduloomade
tehtavat müra?

Lugupidamisega

Karmen Turk
 <http://triniti.ee/meeskond/karmen-turk/> Vandeadvokaat / Partner

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T: 6 850 950 | M: 513 3181

 <http://triniti.ee/> triniti.ee |
<https://www.facebook.com/trinitiestonia?fref=ts> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/triniti-estonia> LinkedIn

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud