Subject: Estanc AS ettepanek ülekäigu raja loomiseks Pildikülas
From: "Lisett Heinroos - Estanc" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 14:05:49 +0300

Tere!

Kirjutan teile ettevõttest Estanc AS ning sain Rae vallavalitsusest infot,
et peaksin just Transpordiametiga ühendust võtma.

Asume Pildikülas ning meile on juba pikemalt mureks meie ettevõtteni viiv
ja toov teelõik, mille piirkiiruseks on 70 ning lähedal mitu bussipeatust,
kuid ei ole mitte ühtegi ülekäigurada.

Meil on mitmeid töötajaid, kes tulevad tööle ja lähevad koju bussiga ning
ületavad rohelisega märgitud teelõiku mitmeid kordi päevas. Lisaks on
ümberingi ka erinevad söögikohad, mida meie töötajad ja ka ümberkaudsete
ettevõtete töötajad kasutavad ja milleni jõudmiseks on jällegi vaja
ületada rohelisega märgitud teelõik.

Kuna antud teelõigu kiiruseks on 70 ning seal liiklevad nii autod kui
veoautod üsna suurel kiirusel, siis on meil olnud mitmeid olukordi, kus
töötaja kiiresti üle tee minnes on kukkunud autoteel. Üleüldse on antud
teelõigu ületamine pigem ohtlik tegevus, sest autod ja veoautod liiguvad
suurel kiirusel.

Tahaksime ennetada suuremaid õnnetusi ning sooviksin uurida, kas oleks
võimalik rajada antud teelõigule kuhugi ülekäigurada või on olemas mingi
muu lahendus antud olukorra parandamiseks?

Vastust ja lahendust ootama jäädes!

Parimat soovides / All the best,

Lisett Heinroos

HR Spetsialist / HR Specialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5050 819

 <https://estanc.ee/>