Subject: Rail Baltica Tõdva-Hageri viadukti piirkiirus
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Schults" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 15:31:35 +0300

Tere

Anna teada kaardirakendusse on lisatud teade, millega on küsitud 11240
Tõdva-Hageri tee km 3.0-3.1 serva kas piirkiiruse 70 km/h märki. Lisan
teate kirja manusesse.

Kuna Anna teada kaardirakenduses oli märgitud asukohas (7180714
Kiisa-Alajaama tee teeotsas mis suundub Vana-Allika (71814:001:0532),
Vana-Kase (71801:001:1972), Ruusmäe (71901:001:1022), Metsaraja
(71801:001:2081) ja Rajametsa (71801:001:2080) elamukinnistute poole) enne
viadukti ehitust ka 7t märk, siis palun teil kontrollida üle, kas antud
märk on ka peale RB viadukti ehitust endis asukohas. Kui see on ehituse
käigus kaduma läinud, siis palun see samasse asukohta tagasi paigaldada.

Lugupidamisega 

KALEV EENSAAR / teedeinsener
Tel: +372 5340 9995
[email-masked]
Saku Vallavalitsus
www.sakuvald.ee

-----Algsõnum-----
Saatja: Jaan Schults <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 17. september 2025 10:05
Adressaat: Kalev Eensaar <[email-masked]>
Teema: Vastuskiri

Teie 16.09.2025 nr 4-8/2013-1

Meie 17.09.2025 nr 3-1.1/2025/6357

Kalev Eensaar
Saku Vallavalitsus

Vastuskiri

Täname edastatud vihje eest, mis on registreeritud \"Anna Teada\"
veebikeskkonnas.
Saadetud vihjest ei selgu, millisel teelõigul soovitakse piirkiirust
määrata. Käesolevaga anname teada, et RMK hallatavatele metsateedele me ei
paigalda kiirust piiravaid liikluskorraldusvahendeid. RB Tõrva-Hageri
viadukti ja ehitatava liiklussõlme teemadel palume pöörduda
Transpordiameti poole.

Lugupidamisega

Jaan Schults
metsaülem
Edela regioon
Riigimetsa Majandamise Keskus
5282363
[email-masked]