Subject: Kutse: Eesti lipp 142 4. juuni 2026 Otepääl
From: "Monika Otrokova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 12:48:27 +0300

Austatud justiits- ja digiminister Liisa-Ly Pakosta

Olete oodatud Eesti lipu päeva tähistamisele 4. juunil 2026 Otepääl.

Eesti lipu 142. aastapäeva tähistamise kava 04.06.2026

Kell 9.45  kogunemine Otepää Lipuväljakule, vallavalitsuse hoone ette.

Kell 10.00 pidulik rongkäik Lipuväljakult Otepää Kirikumõisa. Rongkäigus
osalevad akadeemiliste organisatsioonide, kohalike omavalitsuste,
jõustruktuuride, seltsingute, kollektiivide ja koolide esindused
lippudega.

Kell 10.15 kõned ja tervitused Otepää Kirikumõisas.
Avatud on pastoraat, kus on võimalik näha temaatilist näitust, mis on
pühendatud sinimustvalgele rahvuslipule, Jakob Hurdale ja Otepää ajaloole.
Näitus on valminud Otepää Maarja koguduse, Otepää valla ja Otepää
Kultuurikeskuse koostööna. Näitust saab külastada Eesti lipu päeval, 4.
juunil kell 10.00-18.00.

Kell 11.00 pidulik kontsert-jumalateenistus Otepää Maarja kirikus. Teenib
EELK Otepää koguduse õpetaja Urmas Koorits, esinevad Tartu ja Otepää
koolid.

Kell 13.00 Otepää kirikus koduste lippude õnnistamine.

Kell 18.00 Eesti lipp 142 kontsert Otepää Maarja kirikus. Esineb Tartu
Akadeemiline meeskoor. Kutse kehtib pääsmena.

Monika Otrokova
kommunikatsioonijuht
Otepää Vallavalitsus

communication manager
Otepää Rural Municipality

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.otepaa.ee> www.otepaa.ee

+372 766 4811
+372 505 8970