Subject: Palve teekaitsevööndi joonise saamiseks Teemaja kinnistu juures
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 18:15:10 +0300

Tere
Soovime rajada suuremõõtmelise reklaampinna Paide lähedal asuvale Teemaja
kinnistule, katastritunnusega 56701:001:0235 või teisele poole maanteed
jäävale Solli kinnistule, katastritunnusega 56504:001:0262
Seoses Tallinn–Tartu maantee kavandatava neljarealiseks ehitamisega palume
infot, milliseks kujuneb pärast ehitust teekaitsevööndi ulatus Teemaja
kinnistu piirkonnas.
Palume võimalusel saata meile joonis või plaan, millel on näidatud:

*	tulevase tee asukoht ja välisserv;
*	teekaitsevööndi piir pärast ehitust;
*	võimalikud muud piirangualad, millega peaksime reklaampinna
asukoha valikul arvestama.

Samuti palume teada anda, kas vastav joonis on juba lõplik või võib
teekaitsevööndi piir projekteerimise käigus veel muutuda.
Vajadusel saame saata kinnistu plaanid koos meie poolt kaalutava
reklaampinna ligikaudse asukohaga.

Ette tänades
Urmas Oja
Media Station OÜ
+372 5615 1111