Subject: Truup_4_Tallinn-Pärnu-Ikla_teel
From: "Peeter Karpa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Karl Õigus <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 08:36:21 +0300

Teie: -

Meie: e-kiri 02.06.2026

Tere!

Maa- ja Ruumiamet teostas 23.aprilli 2026 aastal Treimani jõel hooldustööde 
vajaduse seire. 4 Tallinn-Pärnu-Ikla teel

km 188,215 (rajatud 1979 a. läbimõõt D1,5mB, pikkus 29,9m) truubi sissevool 
ja kindlustus on hakanud lagunema.

Truubitorude liidused on külmakerke tulemusel suurenenud.

Tee äärne mulle on varisenud voolusängi ja liikunud jões allavoolu,

tekitades tiheda liiklusega teel potentsiaalselt liiklusohtliku olukorra.

Palume Maa- ja Ruumiametit teavitada truubil (km 188,215 D1,5B) 
hooldustööde plaanidest.

Lugupidamisega,

Peeter Karpa

peaspetsialist I Maaparandushoiu büroo

+372 59192 122

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Roheline 64/ Pärnu 80035/ Pärnumaa