Subject: N26365: NOTAM A0980/25 väljastatud (ID:26365)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 13:19:50 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26365 alusel, mis saabus meile 14-03-2025 
11:06, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0980/25
(A0980/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/090/5839N02536E009 A)EETT 
B)2503190700 C)2503221600 D)DAILY 0700-1600 E)TEMPO RESTRICTED AREA 
EER2156UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WITHIN AREA: 
584708N 0253732E - 584547N 0254516E - 583127N 0253615E - 583202N 0252556E - 
584708N 0253732E EXCLUDING TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI. PERMISSION 
FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5912 4911, ALTERNATIVE 
TEL +372 5650 2880. F)SFC G)FL090)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.