Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "KUM min"
Date: Tue, 30 Sep 2025 09:58:30 +0300

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2511002/15262 aadressile Harju maakond, 
Pikk tn 64 // 72 // Rannamäe tee T2 // Sulevimägi // Tallinn 13 // 16 // Uus 
tn 16 // 17 // 18 // 21 // 23 // 24 // 25 // 26 // 27 // 28 // 29 // 30 // 
32 // 33 // 34 // 35 // 37 // Uus tänav // Uus tänav T2 // Vana-Viru tänav 
// Vene tn 40 // Vene tänav // Väike Rannavärav // Tallinn, Inseneri tänav 
// Kanuti tänav // Kesklinna linnaosa 1 // Margareeta aed // Munga tänav // 
Müürivahe tänav T2 // Olevimägi // Kesklinna linnaosa, Aia tn 13 // 21 // 22 
// Aia tänav // Apteegi tänav // Bremeni käik (Uus tn (Bremeni käik - 
Väike-Rannavärav) rekonstrueerimine) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Uus tn (Bremeni käik - Väike-Rannavärav) 
rekonstrueerimine. Kaasamiskutse edastatakse ka SAle Eesti Meremuuseum.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27562605>  (menetlus nr: 
513904), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet) või menetleja (MERLIN LAUR) poole.