Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Apr 2026 13:55:26 +0300

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/01579 aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Põlva linn, 62 
Kanepi-Leevaku tee // Jaama tn 28 // 30 // 61a // 61b // 63 // 63a // 63b // 
65 // 65a // 67 // 69 // 69b // 69d // 71 // 71a // 71b // 73 // 73a // 75 
// Jaama tänav J3 // Jaama tänav J4 // Jaama tänav T5 // Jaama tänav T8 // 
Jaama tänav T9 // Raudtee tn 1 // 3 // Raudtee tänav T1 // Savi tänav T1 
(Põlva Jaama tn piirkonna optika) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust PT eelnõule sidekaabelliini 
rajamiseks. Ala hõlmab 62 Kanepi-Leevaku tee Põlva linnas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27819793>  (menetlus nr: 
536725), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (REMIDA AASAMÄE) poole.