Subject: Tehniliste tingimuste taotlus.
From: "Erko Einmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 09:08:21 +0300

Tere
OÜ Norwood Group koostab Sangaste alajaama ehitusprojekti.
Seoses sellega palun väljastada tehnilised tingimused alajaama 
territooriumilt riigiteele juurdepääsu rajamisele.

Juurdepääsu rajamise soov on Võru - Kuigatsi - Tõrva teele nr 69,
koordinaatidel x-6422781.937; y-638623.698

Lisan geoaluse, soovitava asendiplaani ja lisainfo projekti kooskõlastamise 
blanketil.

Lugupidamisega
Erko Einmann
OÜ Norwood Group
juhatuse liige
5052835

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.