Subject: FW: Tiigipõllu maaüksuse projekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 10:59:10 +0300

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Anne Visnapuu <[email-masked]>
Sent: Monday, October 13, 2025 11:30 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: Ivar Kaljo <[email-masked]>
Subject: Fwd: Tiigipõllu maaüksuse projekt

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks Tiigipõllu maaüksuse projekti teede osa.

https://drive.google.com/drive/folders/1ExiYTGiRYPeIC-Rm0oxLDRQQZfpOnchb?usp=sharing

Siinkohal meiepoolsed vastused märkustele:

1. Kinnistute piirid on tehtud arusaadavaks (rohelised).

2. IKÕ joonis on lisatud.

3. 0,5m laiune ülekate on vajalik riigiteega kokku viimiseks.

4. Raadiused lisatud mõlemale küljele.

5. Lisatud lõike joonis.

6. Sidekaabel on ette nähtud paigaldada kaitsetorru.

7. VK osa on käesoleva projekti OSA-2, millele on viidatud antud projektis 
ning mille kooskõlastamine ja ehitusloa taotlemine käib sama-aegselt.

8. Selles osas on ühendust võtnud projekti tellija.

Lugupidamisega

---------- Forwarded message ---------
From: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, 7 Oct 2025, 07:50
Subject: Tiigipõllu maaüksuse projekt
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >

Tere,

Transpordiametile on esitatud kooskõlastamiseks ehitusloa eelnõu menetlus nr 
501083.

Eelnõu aluseks oleval projektil on järgmised puudused/märkused:

1.	Joonistel ei ole kinnistute piirid arusaadavad ja eristatavad.
2.	Riigitee teemaa kinnistule JJT rajamisel tuleb koostada ja esitada IKÕ 
joonis.
3.	Miks näidatud riigitee katte äärde ülekate kitsa siiluna?

4.	Ristmiku puhul tuleb raadiused anda mõlemal küljel
5.	Ristmiku kokku viimine riigitee kattega – puudub lõikejoonis. Kokku 
viimine peab olema astmeline.
6.	Sidekaabli kaitsmine ristmikul ?
7.	Riigitee alt tehnovõrgu (veetrassi) läbiviimine – projektlahenduses 
puuduvad sellekohased materjalid.
8.	Ennem ehitusloa eelnõu kooskõlastamist tuleb riigitee ristmiku 
ümberehitamiseks sõlmida huvitatud osapoolel Transpordiametiga ristumiskoha 
ehitamise leping.

Palume esitada meile korrigeeritud ja täiendatud tervikprojekt 
kooskõlastamiseks e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet