Subject: FW: Metsamaterjali ladustamine Audru - Tõstamaa - Nurmsi teel.
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 14:27:07 +0300

From: Kevin Lippe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 6, 2024 12:10 PM
To: Karl Õigus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Metsamaterjali ladustamine Audru - Tõstamaa - Nurmsi teel.

Tere!

Palume luba ladustada ja laadida metsamaterjali Audru-Tõstamaa-Nurmsi
teel, nr 19101  ääres.

Ladu oleks kilomeetritel 2,6 kuni 2,8 paremal pool tee ääres.

Metsamaterjali kogus ca 300tm. Oleme samal kinnistul enne ladustanud.
Orienteeruv töödeaeg: 09.09 – 09.10.2024. Töödel lähtume ilmast.

Kaart manuses.

KEVIN LIPPE
Metsameister

MOB: +372 56 475 423
TEL: +372 58 600 300
E-MAIL: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

______________________________

OÜ Karo Mets
Savi 20/1, 80010 Pärnu
 <http://www.karomets.ee/> www.karomets.ee

 <https://www.foreko.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui Te ei ole e-kirja
määratud adressaat palume

viivitamatult saatjaga ühendust võtta ja e-kiri ning lisad kustutada.
Käesoleva e-kirja avalikustamine

ja kopeerimine või selle sisu muul viisil kasutamine ilma saatja
nõusolekuta on rangelt keelatud.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.