Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 14:02:42 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07694 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Paikuse alev, Nurmevälja // Telefoni 
// Põlendmaa küla, Alliku // Pullimetsa // Taali metskond 5 // Vana-Kubja // 
Vana-Kubja alajaam // Vana-Kubja tuulik // Seljametsa küla, 5680040 
Aiandi-Seljametsa tee // Aidu // Honda // Kõrre // Nurme // Nurmepäikese // 
Püüoja // Randivälja // Remmelga // Siimu // Valsi // Tammuru küla, 19276 
Taali-Põlendmaa-Seljametsa tee // Karja // Kubja // Nimmi // Ojamaa, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, Alliku // Pullimetsa // Taali metskond 
5 // Vana-Kubja // Vana-Kubja tuulik // Seljametsa küla, Honda // Nurme // 
Nurmepäikese // Püüoja // Remmelga // Siimu // Tammuru küla, 19276 
Taali-Põlendmaa-Seljametsa tee // Karja // Kubja // Nimmi // Ojamaa (110 kV 
maakaabel, sidekanal) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lõikumine Paikuse ümbersõidu koridoriga

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27923253>  (menetlus nr: 
556421), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.