Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 14:05:15 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: DM-136311-7 
KMG OÜ keskkonnaloa nr L.ÕV.LV-162897 muutmise taotluse menetlusse võtmisest 
teavitamine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/182833-a837a17e808abe45e092093c797a495f81e9296c10099f2f434773a5b23ecfe6>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .