Subject: RE: Elektriliitumine Transpordiameti maal
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 10:50:25 +0300

Arvan, et see pöördumine tuleks suunata MO-le.

From: Oleg Vassiljev <[email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 10:44 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Vs: Elektriliitumine Transpordiameti maal

Tere

Elektriprojekt ikka tehakse siis kui on liitumisleping tehtud, siis
võetakse elektrilevi poolt kooskõlastus elektriprojektile. Liitumislepingu
elektrileviga sõlmib ja maksab Frendit Infra OÜ e. meie. Mina aga ei saa
teha liitumislepingut kui ei ole volitust transpordiametist.
Servituudilepingud on meie projekti raames tehtud. Täna oleks vaja
voliktust liitumislepingu sõlmimiseks. Kunagi kui tegin Vallateeäärde
pumplaliitumist väljastas vald volituse. Taotlust elektrilevi Oü lehel ei
saa ma teha kuna lööb lahtri punaseks ja ütleb, et ma pole antud maatüki
omanik ja selleks on vaja volitust.

Lugupidamisega,

Frendit Infra OÜ

Juhatuse liige

Oleg Vassiljev

Tel. 5258116

From: Oleg Vassiljev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 21, 2025 9:21 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Elektriliitumine Transpordiameti maal

Tere

Oleks vaja infot kuidas ma saaksin transpordiameti maale teha
elektriliitumist reoveepumplale. Saan aru, et vajalik elektrilevile
volitust aga kuidas seda teha ja kus seda taotlust saaks teha? Jutt käib
hetkel 18179 Värska sanatooriumi tee T5  kinnistust 93401:002:0316
Koordinaatidel x=6430847.35    y=714663.82 peakaitse 25 A. Joonise panen
manusesse.

Lugupidamisega

Frendit Infra OÜ

Juhatuse liige

Oleg Vassiljev

Tel. 5258116

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.