Subject: FW: Küsimus - töötervisekontrolli tõend tööjõurendi ehk tööampsude korral
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 09:45:25 +0200

Edastame pöördumise Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

From: Bright Crystella <[email-masked]>
Sent: Friday, November 15, 2024 9:40 AM
To: [email-masked]
Subject: Küsimus - töötervisekontrolli tõend tööjõurendi ehk tööampsude 
korral

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole järgmise küsimusega.

Nimelt osutame tööjõurenti tööampsude teostamiseks ja töötajaid, keda oleme 
VÕS lepinguga värvanud, osutavad ka tööampse teistes ettevõtetes ja nüüd on 
meil koos meie ühel töötajaga mure, et töötaja tervisetõendi kehtivus on 
lõppemas ja töötaja on avaldanud soovi vormistada võimalusel töötõend nii, 
et ta saaks ise finantseerida, kuna töötab ehk teeb tööampse VÕS lepinguga 
mitmes ettevõttes.

Kuidas ja kas saaks töötaja vormistada töötervisekontrolli tõendi ka nii, et 
tervisekontrolli suunamine ei ole tööandja endi poolt, vaid töötaja enda 
poolt?

Lugupidamisega
Äli Kallas
Bright Crystella OÜ
+372 5661 2527