Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 14:04:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2611371/05551 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Rakke 
alevik, F. R. Faehlmanni tee 33, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, 
Rakke alevik, F. R. Faehlmanni tee 33 (Lasteaed, Laululava) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustik § 54 lõike 6 punkt 1 
alusel saadan kooskõlastamiseks kasutusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27927314>  (menetlus nr: 
553834), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.