Subject: FW: 19105 Audru tee _ prügikonteinerite plats
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 08:10:19 +0200

Tere.

Palun omistada taotlus Herkkile. Kuna asjaga on ülikiire, siis peaksime
alustama sellest, kas saaksime sõlmida lepingu näidislahenduse alusel
bussitasku tüüpi freesipurust juurdeehitusele (kevadel nõuaks kahekordset
pindamist). Vaatasin lähikonna üle: alternatiivid konteinerite
ümberpaigutamiseks puuduvad ja peame üritama olemasolevat probleemi
kuidagi leevendada.

Ette tänades

Marek

From: Meelis Saat <[email-masked]>
Sent: Monday, March 17, 2025 6:38 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Cc: Karl Õigus <[email-masked]>
Subject: FW: 19105 Audru tee _ prügikonteinerite plats

Tere

Ma edastan menetlemiseks.

Terv

Meelis

From: Maarika Urm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 17, 2025 4:48 PM
To: Meelis Saat <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 19105 Audru tee _ prügikonteinerite plats

Tere

Pärnu linnal on Audru alevikus riigile kuuluval Audru teel (kat.tunnus
15904:003:0413) Tamme tänava läheduses pakendikonteinerid (vt skeem
manuses). Konteinerid paiknevad haljasalal ning nende tühjendamine on
raskendatud, kuna pinnas pehme ning prügiauto jääb sinna kinni (vt lisatud
fotosid manuses). Seoses sellega soovib Pärnu linn rajada antud asukohta
skeemil näidatud asukohta u 100m² freesasfaltkattega platsi. Soovime antud
tegevuse teostada esimesel võimalusel, kuna tänastes oludes prügiettevõte
ei teosta tühjendust ning konteinerite ületäituvuse tõttu hakkab prügi
„lendama“. Mis toiminguid on vajalik selle jaoks teostada, et Pärnu linn
saaks eelnimetatud ala olukorda parendada?

Ette tänades

Maarika Urm

teedespetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Taristu- ja ehitusteenistus

mobiil: +372 518 0490

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.