Subject: Hävitamisakt teadusuuringus "Mootorsõidukimaksu leevendusmeetmete sihtgrupi määratlemine puude ja töövõime andmete alusel"
From: "Imbi Kaunismaa - MTA" <[email-masked]>
To: "Anu Suviste - AKI" <[email-masked]>, "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "Anna-Liisa Juhtver - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 15:54:47 +0300

Tere!

Käesolevaga saadan teile hävitamisakti teadusuuringu volitatud töötleja 
poolt. Registreerisin selle MTA dokumendihaldussüsteemis ning selle 
allkirjastas Andi Kingumets, kes oli volitatud töötleja kontaktisik. Andmed 
kustutasin mina. Panin lisaks allkirjastatud hävitamisaktile manusesse ka 
pildi DHSist, kus on kustutamise fakt ka juures. Viidatud kaustadest on kõik 
välja toodud andmetabelid ning ka SASi andmepäringu töö (.egp fail) 
kustutatud.
Kas selliselt hävitamisakt sobib?

Heade soovidega

Imbi Kaunismaa
andmeanalüütik
Andmeanalüüsi ja arenduse üksus
Maksu- ja Tolliamet
[email-masked]

      <https://www.facebook.com/maksujatolliamet> 
<https://www.linkedin.com/company/100561/> 
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/> 
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>
www.emta.ee <https://www.emta.ee>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.