Subject: Julianus Inkasso OÜ päring
From: Anne Õunapuu <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 11:08:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Julianus Inkasso OÜ päringu seoses TMS § 47¹ lg 2 kohaldamise
osas.

-------------------------

Lugupidamisega / With best regards,
Anne Õunapuu
Juristi assistent
tel: +372 681 4481
[email-masked]

 <https://www.julianus.ee/>

Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne. Kui Te olete
saanud selle ekslikult, siis palume sellest meile viivitamatult teatada ja
kiri koos lisadega hävitada. Täname.

This message may contain confidential information or privileged material,
and is intended only for de individual(s) named. If you are not in the
named addressee, you should not disseminate, distribute or copy this
e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have
received this e-mail by mistake and delete it from your system. Thank you.