Subject: Päring Delfist
From: "Grete Volmer" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Aug 2026 08:17:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Grete Volmer Delfist - kirjutan seoses sellega, et andmekaitse
inspektsioon blokeeris eile ligipääsu Malluka loodud veebilehe
(ettevaatust.ee). Andmekaitse inspektsiooni juunikuine korraldus ei
nõudnud aga veel kogu veebilehe sulgemist, vaid puudutas üksnes
kohtulahenditega seotud isikuandmete avaldamist. Korralduse täitmata
jätmise korral oli andmekaitse inspektsioonil õigus määrata Ettevaatust
MTÜ-le sunniraha. Sellest lähtuvalt sooviks küsida:

1.

	Miks blokeeris ikkagi andmekaitse inspektsioon ligipääsu
veebilehele?
2.

	Kas andmekaitse inspektsioon määras MTÜ-le sunniraha ka või mitte?
Kui jah, siis kui palju?
3.

	Kas/mis tingimustel võib veebileht n-ö tagasi tulla?

Parimat
Grete Volmer
Delfi ajakirjanik