Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 22443202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Fri, 28 Mar 2025 09:37:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 22443202550 
Teid puudutava lahendi.

Kinnisasja omandist loobumine.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8561839&turva=02a7569da7c78180c336cd26b923398f> 
&teade=8561839&turva=02a7569da7c78180c336cd26b923398f

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 22443202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8561839&turva=02a7569da7c78180c336cd26b923398f> 
&teade=8561839&turva=02a7569da7c78180c336cd26b923398f

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8561839&turva=02a7569da7c78180c336cd26b923398f> 
&teade=8561839&turva=02a7569da7c78180c336cd26b923398f

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court