Subject: FW: Kasepere, Ämari
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 14:08:06 +0200

Tere,
edastan registreerimiseks.

Parimat,

Tiit

From: Märt Raba <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 11:16 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Fwd: Kasepere, Ämari

Tere

Soovin Teie käest nõu küsida, kuidas edasi minna.
AS Telco on hädas ja palub minu käest abi, aga mina ei oska aidata.
Allpool Harii Kinkari kiri ja mure.
Kas seda 2010.a. tehtud projekti ja ka realiseeritud projekti kooskõlastust 
saab pikendada või kuidas asjast välja tulle.

Lisasin kaks tiitellehte ja mõlema projekti asendiplaanid

Ette tänades

Märt Raba
Raba Projekt OÜ
+372 5512337

-------- Forwarded Message -------- 

Subject:

Kasepere, Ämari

Date:

Thu, 22 Feb 2024 11:04:08 +0200

From:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

To:

'Märt Raba'  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

CC:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere!

Meil oleks Ämari tööga natuke abi vaja.

Küsimus on seadustamistes.

Sinu tehtud tööga on korras. Küsimus on 2010 aastal ehitatud trassis.

Transpordiameti maa

86801:001:0350 nüüd uus trass on seadustatud, aga vana 2010 paigaldatud jupp
seadustamata

56202:002:0132 on samuti seadustamata.

Jelena Mets võttis praegu RMK ala seadustada 86801:001:0442,lisasin ka
lepingu plaani manusesse.

Transpordiameti maa-alasid ta seadustada ei võtnud ja palus et uuendaksime
TRAM-i kooskõlastust. Kooskõlastus oli olemas 2010 aastal kui me selle
paigaldasime, nad pidi ise seadustama, dokumendid olid ka ette valmistatud,
kuid mingil põhjusel jäi tegemata.

Jelena palub, et uuendaksime kooskõlastust, sest vana kooskõlastus on
aegunud ja seda ei saa kasutada.

Kas saaksid uurida TRAM kontaktidelt, et mis selleks tegema peab, kas saab
vana projektiga uuendada kooskõlastust vms.

Mingit pakkumist ma sinult ei ootaks, pärast arveldame.

Dokumendid:

https://www.dropbox.com/scl/fo/8020fqhi4e4ez63abr4ir/h?rlkey=b86m0sye2ni7xb7
doaoim9o3n
<https://www.dropbox.com/scl/fo/8020fqhi4e4ez63abr4ir/h?rlkey=b86m0sye2ni7xb
7doaoim9o3n&dl=0> &dl=0

Siia lisasin projektid, kooskõlastused volikirjad, teostusjoonised jne.

Jelenale kirjutasin nii

Töö koosneb 2 eraldi tööst.
1. 2010 aastalt oli paigaldatud maakaabel, millele oled dokumendid
seadustamiseks ette valmistanud, kuid mis on jäänud tegemata. Projekt on
terves ulatuses olemas ja kooskõlastused samuti.
2. 2023 aastal paigaldatud 4x14/10+CU mikrotoru ja vana kaabli
süvistamine. Projekt ja vajalikud kooskõlastused olemas.

56202:002:0132 – Transpordiamet - 2010 aastal paigaldatud trass, projekt
olemas ja Maanteeameti kooskõlastus samuti.

86801:001:0350 – Transpordiamet- 2010 aastal paigaldatud trass on
seadustamata, projekt olemas ja Maanteeameti kooskõlastus samuti. 2023 aasta
mikrotoru trass on küll seadustatud kuid tuleks lisada 2010 aasta oma.

86801:001:0442 – RMK – 2010 aasta projektis on pisikene jupp ja ülejäänud
osa on 2023 projekti ala, kooskõlastused ilusti olemas.

86801:001:0375 – Lennuvälja kinnistu ja seda ei seadusta.

Lugupidamisega

Harri Kinkar

AS TELCO
tel. 6558 205

+372 56 472 651

e-post:  <mailto:[email-masked]> <mailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]