Subject: IP7869 elektriprojekti kooskõlastamine
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 09:11:19 +0300

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP7869 „AJ Porkuni farm F4
rekonstrueerimine Porkuni küla, Tapa vald, Lääne-Viru maakond.“

Projekti raames on planeeritud tööd 15128 Järva-Jaani-Tamsalu-Kulenga
kinnistul.

Planeeritud on asendada teemaal ja kaitsevööndis paljasjuhtmeline 0,41kV
õhuliin uue kaetud rippkeerdkaabliga. Projektis asendatakse kõik vanad
mastid uute puitmastidega.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.