Subject: FW: Vinni valla sidevarustuse projekt NR 23023_TRAM nõuded_23.08.2024
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 09:09:13 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 23, 2024 7:55 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vinni valla sidevarustuse projekt NR 23023_TRAM 
nõuded_23.08.2024

Tere,

Nüüd peaks olema korras.

https://www.dropbox.com/scl/fo/i8plaf8zk7rc4k6k5uzcy/AP9i1xdixb_tH6uddTFqZwY?rlkey=1penl295c8n1zk9t3pkmao9ri 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/i8plaf8zk7rc4k6k5uzcy/AP9i1xdixb_tH6uddTFqZwY?rlkey=1penl295c8n1zk9t3pkmao9ri&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Artjom Rem
Edites OÜ
+3725519496

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

From: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, 23 August, 2024 12:29
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vinni valla sidevarustuse projekt NR 23023_TRAM nõuded_23.08.2024

Artjom Rem

Edites OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Teie  30.07.2024

Meie  23.08.2024 nr 7.1-2/24/10045-2

Sideehitiste projekti töö nr 23023

kooskõlastusest keeldumine riigiteede

tee piirides ja tee kaitsevööndis Vinni vallas

ja nõuete esitamine projektile

Kooskõlastamiseks on esitatud sideehitiste, multitorustikud, sidekaevud, 
sidekapid (edaspidi tehnovõrgud) ehitusprojekt, Edites OÜ töö nr 23023 
„Viru-Jaagupi, Vinni, Pajusti alevike ning Kakumäe, Mõdriku, Kehala, 
Karkuse, Aruvälja, Piira, Vana-Vinni, Vetiku külade optiline side“ 
tööprojekti staadiumis. Projekti koosseisus on seletuskiri, asendiplaanid 
(pdf 8 tk) ja ristlõikejoonised (pdf 44 tk), IKÕ plaanid.

Kooskõlastamiseks esitatud Projektis on ette nähtud ehitada tehnovõrgud 
alltoodud riigiteede tee piirides (teemaal) ja tee kaitsevööndis:

1.	Riigitee nr 17205 km 0,25-0,58
2.	Riigitee nr 17125 km 1,16-3,10
3.	Riigitee nr 21 km 8,09-14,65
4.	Riigitee nr 17200 km 0,02-0,71
5.	Riigitee nr 17103 km km 8,00
6.	Riigitee nr 17102 km 0,00-1,53
7.	Riigitee nr 17194 km 0,38-0,87
8.	Riigitee nr 17104 km 6,85-7,31

Transpordiamet on eelnevalt oma märkused ja nõuded esitanud oma e-kirjaga 
09.07.2024 (lisatud).

Võttes aluseks ehitusseadustiku (EhS) § 13, § 19, § 24, § 70, § 71, § 72, § 
92, §§ 97, § 99 ning Transpordiameti põhimääruse ei kooskõlasta 
Transpordiamet esitatud Projekti ning esitame nõuded tehnovõrkude 
projekteerimiseks ja ehitamiseks riigiteede maaüksuste piirides (teemaal) ja 
tee kaitsevööndis.

Tehnovõrkude projekti koostamisel riigiteede tee piirides ja tee 
kaitsevööndis palume arvestada alltoodud informatsiooni, asjaolude ja 
nõuetega:

1.      Märkused Projektile:

5.1. Esitatud dwg Asendiplaani joonistel puudub geodeetiline alusplaan, 
informatsioon katastriüksuste, riigitee olemi (kate, teepeenar, nõlvus, 
mahasõidud jne), riigitee rajatiste (truubid, liiklusmärgid jne) kohta, mis 
tööprojekti joonistel on nõutav (Nõuded ehitusprojektile1 (EhS § 13 lg 3)) – 
palume täiendada, ilma selleta on võimatu hinnata projekti sobivust 
kooskõlastamiseks või esitada märkuseid;

2.	Pdf formaadis on joonised leht 1-8, puuduvad lehed 9-13 st informatsiooni 
kõikide riigiteede kohta kus on puutumus tehnovõrkudega ei ole – palume 
lisada;
3.	Tulenevalt ülaltoodud p 5.1 ja p5.2 ei ole võimalik kommenteerida ka 
ristlõike jooniseid ning IKÕ plaane.
4.	Riigiteed nr 17102, nr 17194 ja nr 17104, siin riigiteede tee piirides ja 
tee kaitsevööndis Viru-Jaagupi alevikus on Transpordiamet oma kirjaga 
09.04.2024  nr 7.1-2/24/2660-4 (lisatud) kooskõlastanud ühisveevärgi 
ja -kanalisatsiooni (ÜVK) ehitiste projekti ning tehnovõrkude omanikuga AS 
Emajõe Veevärk on sõlmitud riigiteede tee katendi taastamise leping nr 
7.1-1/24/6036-1 ning ehitustööd käivad.
5.	Tulenevalt p 5.7. esitatud informatsioonist tuleb Teil oma tehnovõrkude 
projektis arvestada ÜVK ehitiste projektiga ning kanda see ÜVK trassid ja 
töömaa piirid(sh katete taastamine) oma joonistele ning seejärel leida sobiv 
lahendus tehnovõrkude asukohale nii, et ÜVK ehitisi ei kahjustataks. Alles 
pärast seda saab tehnovõrke nende teede tee piirides kommenteerida.

Palume Projekti täiendada ja lisada vajalikud puuduvad materjalid ning 
esitada uuesti kooskõlastamisele aadressil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] .

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 30, 2024 3:00 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Viru-Jaagupi, Vinni, Pajusti alevike ning Kakumäe, Mõdriku, Kehala, 
Karkuse, Aruvälja, Piira, Vana-Vinni, Vetiku külade sidevarustuse projekti 
kooskõlastamine

Tere

Palume kooskõlastust optilise side multitoru ja sidekaevude 
projekteerimiseks Lääne-Viru maakonna Vinni valla Viru-Jaagupi, Vinni, 
Pajusti alevike ning Kakumäe, Mõdriku, Kehala, Karkuse, Aruvälja, Piira, 
Vana-Vinni, Vetiku külade lõpptarbijatele kiire interneti tagamiseks läbi 
riikliku toetusmeetme. Töö nr 23023.

Taotlus on alla laetav siit:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/i8plaf8zk7rc4k6k5uzcy/AP9i1xdixb_tH6uddTFqZwY?rlkey=1penl295c8n1zk9t3pkmao9ri&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/i8plaf8zk7rc4k6k5uzcy/AP9i1xdixb_tH6uddTFqZwY?rlkey=1penl295c8n1zk9t3pkmao9ri&dl=0

Lugupidamisega

Artjom Rem
Edites OÜ
+3725519496

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

 <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Никаких вирусов. 
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avg.com