Subject: Palume teie kooskõlastust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Info - TA" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Aug 2026 10:55:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/06662 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1, Harju 
maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53 // 53a // 
53c, Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53, 
Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee // Liiva tee L20 // 
Liiva tee 53 // 55, Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 
// 3 // Liiva tee L20 // Liiva tee 51 // 53 // 53a // 53b // 53c, Harju 
maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53, Harju 
maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53, Harju 
maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53 // 53a, 
Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 3 // Liiva tee 53, 
Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53, 
Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 (Tiskre kool ja 
lasteaed, Spordiväljak ja staadion, Spordivahendite kuur, Tee, 
Soojuspuuraugud, Jalgrataste varjualune I, Väliõppeklass, Jalgrataste 
varjualune II, Loodusõppe varjualunue, Joogikraan II, Tuletõrjeveemahuti) ja 
soovib teie kooskõlastust taotlusele.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage taotlus 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27991903> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 559968), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige taotluse andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid taotlusele ootame kuni 07.09.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (ANNIKA SOONE) poole.