Subject: FW: Tee ajutise sulgemise loa taotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 14:44:21 +0300

Saatja: Siim Pukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 18. juuni 2026 08:43
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Tee ajutise sulgemise loa taotlus

Tere

Edastan kooskõlastamiseks liiklusvälise tegevuse taotluse ning projekti
koos liiklusskeemiga.

Lugupidamisega

Siim Pukk

Mäenduse valdkonnajuht

+37256611011

www.verston.ee <http://www.verston.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 17. juuni 2026 08:03
To: Siim Pukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Tee ajutise sulgemise loa taotlus

Tere

Lisas taotluse vorm

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Rauno Rämman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. juuni 2026 15:40
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Tee ajutise sulgemise loa taotlus

From: Siim Pukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 10, 2026 1:05 PM
To: Rauno Rämman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tee ajutise sulgemise loa taotlus

Tere

Seoses vajadusega viia Verston Eesti OÜ-le kuuluvas Odulemma karjääris
läbi lõhketöid, soovime 2026. aasta juulikuus taotleda Transpordiametilt
luba tee ajutiseks sulgemiseks. Karjääri asukoht on järgmine:
https://maps.app.goo.gl/4ar9dvDsrmVD21BP6.

Lõhketööd on kavandatud toimuma juulikuu jooksul 5–6 korral. Täpsed
kuupäevad ei ole hetkel veel teada. Lõhketööde ajal oleks ohutuse
tagamiseks vajalik peatada liiklus karjääri kõrval kulgeval
Riisipere–Kernu teel nr 11360 maksimaalselt viieks minutiks korraga.

Kuna meil puudub varasem kokkupuude sarnase loa taotlemise protsessiga,
palume Teilt informatsiooni, millises vormis ja millise sisuga tuleks
vastav taotlus Transpordiametile esitada. Samuti oleksime tänulikud, kui
saaksite edastada viite asjakohasele taotlusvormile või juhendile, juhul
kui see on olemas.

Lugupidamisega

Siim Pukk

Mäenduse valdkonnajuht

+37256611011

www.verston.ee <http://www.verston.ee/>