Subject: Ametlik teade: Operatiivsõidukitele ligipääsu blokeerimine rekonstrueerimistööde käigus.
From: "Kivi6li Aasa 16" <[email-masked]>
To: "Kristjan Mark" <[email-masked]>
Cc: "Lauri Matzen" <[email-masked]>,Peeter Pärnpuu <[email-masked]>, "Marius Unt" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 11:43:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud  Aktsiaselts Megaron- E esindaja.
Pöördun Teie poole Kiviõli linn, Aasa tn 16 korteriühistu esindajana, seoses 
korterelamu rekonstrueerimistööde käigus toimunud rikkumisega aadressil 
Lüganuse vald, Kiviõli linn, Aasa tn 16.
Eile, 11.06.2026.a, pärast tööpäeva lõppu olid Teie ettevõtte (või 
alltöövõtjate) lava- ja korvtõstukid ning kraana pargitud viisil, mis 
blokeeris täielikult elamu ainsa sissesõidutee 4 trepikoja ulatuses. Antud 
korterelamus on kokku 6 trepikoda ja 120 korterit. Teie tehnika blokeeris 
töövälisel ajal ligipääsu umbes 80 korteriomandile.
Olukorra tõsidust kinnitab fakt, et eile 11.06.2026.a kell 20:50, viibis 
maja juures reaalsel väljakutsel kiirabi operatiivsõiduk. Lisame kirjale 
fotod kõnealusest intsidendist, mis näitab ilmekalt, et Teie tegevus ei ole 
pelgalt teoreetiline rikkumine, vaid töövälisel ajal pargitud masinad 
blokeerisid reaalselt sissepääsutee.
Sellega rikkusite otseselt kehtestatud nõudeid, mis kohustab 
operatiivsõidukitele tagama vaba juurdepääsu.
Kuna hoones elab palju eakaid ja liikumispuudega inimesi on selline tegevus 
kriisiolukorras otsene oht majas elavate inimeste elule ja vara säilimisele, 
sest operatiivtehnika ei pääse vajadusel hoonele ligi. Ehitustööd ei anna 
õigust sulgeda hoonele ligipääsu töövälisel ajal.
Nõuame:

1.	Kõigi sõidukite ja tõstukite parkimist töövälisel ajal selliselt, et 
tagatud on vähemalt 3,5 meetri laiune vaba päästetee.
2.	Kinnitust, et edaspidi pargitakse kõik masinad tööpäeva lõpus 
reeglitekohaselt.

Käesolevale kirjale on lisatud fotod eile 11.06.2026.a. enne kiirabi 
saabumist ja sündmuse ajal.
Ootame Teie kirjalikku kinnitust olukorra lahendamise kohta esimesel 
võimalusel.
Lüganuse vald, Kiviõli linn, Aasa tn 16 korteriühistu
juhatuse liige

Ülle Jaanus
Tel: 55902400