Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 17:05:47 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/25623 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kingu tn 6, Harju 
maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kingu tn 6, Harju maakond, Rae vald, 
Lagedi alevik, Kingu tn 6, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kingu tn 
6, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kingu tn 6, Harju maakond, Rae 
vald, Lagedi alevik, 11302 Lagedi-Kostivere tee // Kingu tn 6, Harju 
maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11302 Lagedi-Kostivere tee // Kingu tänav 
// Lohu tänav (Lõkkeplats, Kõlakoda, Mänguala, Spordiala 1, Spordiala 2, 
Side, Ülekäiguradade valgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27862809>  (menetlus nr: 
519483), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.