Subject: Ed: Vastus pöördumisele
From: "Margus Korsjukov" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 10:11:16 +0300

Tere!

Palun saabunud kiri registreerida Deltas. Teadmiseks minule, Kristel 
Kallaste, Karmen Põld. Tuleks siduda dokumentidega 9.3-2/26/1492-1 ja 
9.3-2/26/1492-2.

Heade soovidega

Margus Korsjukov

teenuse juht

keskkonnatervise osakond

7943500 | 53432468

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 5. mai 2026 16:51
Adressaat: Margus Korsjukov <[email-masked]>
Teema: Vastus pöördumisele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Terviseameti seisukohad EstLink 3 projektiga seotud riigi 
eriplaneeringute osas

Registreerimise kuupäev: 05.05.2026

Registreerimise number: 13-3/607-18.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee