Subject: Ed: 2026 aasta suplushooaeg
From: Getter Kuldmäe <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 10:54:32 +0300

Palun registreerida

Saatja: Sirle-Angela Sepp <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. mai 2026 10:28
Adressaat: Getter Kuldmäe <[email-masked]>
Teema: Re: 2026 aasta suplushooaeg

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere

Palume Terviseameti luba Võru linna hallatavate supluskohtade Tamula ja
Kubija järve rannas suplushooaja avamiseks alates 01.06.2026.
Veeanalüüsi proove võetakse 19.05. ; 16.06. ; 14.07. ; 11.08.

Lugupidamisega

Sirle-Angela Sepp
Võru Linnavalitsus
keskkonna- ja järelevalvespetsialist
mob 5304 0280
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From:        "Getter Kuldmäe" <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
To:        "[email-masked] <mailto:[email-masked]> "
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date:        13.05.2026 15:13
Subject:        2026 aasta suplushooaeg

  _____

Tere
Tuletan meelde, et 2026. aasta suplushooaja suplusvee seirekalender tuleb
esitada Keskkonnatervise infosüsteemi (KTI) iseteeninduse keskkonda saab
ettevõtte volitatud isik ehk esindaja sisse logida veebiaadressil
<https://kti.tehik.ee/> https://kti.tehik.ee/

1.	Ettevõttepoolse KTI esindaja määramiseks tuleb ettevõtte juhatuse
liikmel läbida järgmised sammud:

2.	Ettevõtte juhatuse liige logib sisse eesti.ee veebilehele;

3.	Sisselogituna tuleb lehe ülemiselt realt valida roll Ettevõtja
(rolli Eraisiku asemel)

4.	Ettevõtja rolli vaates tuleb vasakpoolsest menüüribast valida
Volitused

5.	Ettevõtte juhatuse liige ehk ettevõtte esindusõiguslik isik saab
anda KTI volituse endale ise, kuid mitte-esindusõiguslikule isikule saab
KTI volituse anda üksnes ettevõtte juhatuse liige eesti.ee veebilehel

6.	KTI volituse andmiseks tuleb ettevõtte juhatuse liikmel lisada
Volituste sakis (vt punkt 3) esindaja isik (isikukood), valida talle
rollide hulgast Terviseamet ja täpsemalt Keskkonnatervise infosüsteemi
iseteeninduse kasutaja

7.	Seejärel tuleb vajutada nuppu Edasi

8.	Määrata tuleb ka volituse kehtivuse periood (algus- ja lõpuaeg)

9.	Lõpuks tuleb vajutada Lisa ja seejärel Allkirjasta

10.	Pärast KTI volituse allkirjastamist saab volitatud esindaja
siseneda KTI iseteeninduse keskkonda.

Küsimuste korral võtta julgelt ühendust!
Palun esitada seirekalender enne kehtivat tähtaega ning kontrollida üle
proovivõtukuupäevad ja seirepunktide andmed.

Lugupidamisega

Getter Kuldmäe

inspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 5851 7553

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.