Subject: 23-197_IP6851_Kooskõlastuse_taotlus_ tee nr 88 ja 17118
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 17:23:01 +0300

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Rakvere Põhja-1019 10kV fiidri rekonstrueerimine ning 
võrgupiirkonna ümberehitus Rakvere ja Vinni vallas, Lääne-Viru maakonnas 
(IP6851)

Transpordiametiga on projektis kokkupuude seoses õhuliinide 
rekonstrueerimisega, kus kahel juhul rekonstrueeritav õhuliin ristub 
maanteega ning ühel juhul toimub rekonstrueerimine tee kaitsevööndis.

Manuses dokumendid.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Ivo
Sent: Friday, May 10, 2024 7:43 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; 
[email-masked]; Rakvere Vallavalitsus <[email-masked]>; 
[email-masked]
Subject: 23-197_IP6851_Rakvere Põhja fiidri rek. elektriprojekt_Rakvere ja 
Vinni vald

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Rakvere Põhja-1019 10kV fiidri rekonstrueerimine ning 
võrgupiirkonna ümberehitus Rakvere ja Vinni vallas, Lääne-Viru maakonnas 
(IP6851)

Projektiga rekonstrueeritakse Rakvere Põhja-1019 10 kilovoldine elektriliin. 
Asendatakse vanasid alajaamasid, asendatakse vanad õhuliinid (sh 
amortiseerunud elektripostid – kõiki ei ole asendiplaanil hetkel kajastatud) 
ning ehitatakse võrku natukene ümber.

Manusesse lisatud dokumentatsioon.

Palun sobivusel anda nõusolek digiallkirjastades dokumendid või meili teel 
vabas vormis.

Ametkondade kokkupuuted:

Elering – tööd Narva mnt 36 kinnistul (PAJ RAKVERE PÕHJA 110/10) 
(asendiplaan 1-01)

Rakvere linn - tööd Narva mnt 36 kinnistul, mis on Rakvere linna piires 
(asendiplaan 1-01)

Muinsuskaitseamet – õhuliini rekonstrueerimistööd Asulakoht 10368 
kaitsevööndis

Vinni vald - õhuliini rekonstrueerimistööd valla piirkonnas

Rakvere vald – tööd Lüpsifarmi kinnistul, mis on Rakvere valla piires 
(asendiplaan 1-02)

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280