Subject: IP9264-K2 Räpina - Linte 10 kV fiidri rekonstrueerimise 2. etapp. Naha küla, Räpina vald, Põlva maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 14:22:02 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib 10 kV elektriliinide rekonstrueerimise
projekti Naha külas, Räpina vallas, Põlva maakonnas.

Projekti eesmärk on asendada Naha küla piirkonnas amortiseerunud 10 kV
õhuliin maakaabliga ning nõnda parandada piirkonna elektrivarustuse
töökindlust ja kvaliteeti.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.