Subject: Arvamus täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus (Digiriigi Akadeemia) muutmise seaduse eelnõu rakendusakti kavandi kohta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Aug 2026 11:28:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Integratsiooni Sihtasutuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Arvamus täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus 
(Digiriigi Akadeemia) muutmise seaduse eelnõu rakendusakti kavandi kohta, 
mis on registreeritud 19.08.2026 numbriga 1-4/2026/217-2.

  _____

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata, ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo
Integratsiooni Sihtasutus
Linda 2, 20309 Narva
Telefon: 659 9021
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>