Subject: Teavitus hulkuvate loomade püüdmise kohta
From: "Galina Siniorg" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: Natalja Šibalova <[email-masked]>, "Tatjana Lennuk" <[email-masked]>, "NARVA LINNAVALITSUSE LINNAMAJANDUSAMET" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 10:32:27 +0300

Narva politseijaoskond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pöördume Teie poole seoses hulkuvate loomade püüdmise korraldamisega Narva
linnas.

Vastavalt loomakaitseseaduse § 5 lõikele 4 korraldab hulkuvate loomade
püüdmist kohaliku omavalitsuse üksus. Sellest tulenevalt kuulub hulkuvate
loomade püüdmise korraldamine Narva Linnavalitsuse Linnamajandusameti
pädevusse.

Anname teada, et käesoleval ajal ei osutata Narva linna loomade
varjupaigas aadressil Kivilinna tn 30 varjupaigateenust, kuna riigihanke
tulemusena ei ole linn leidnud teenuse osutajat.

Samuti puudub Narva linnal käesoleva kirja koostamise seisuga kehtiv
leping hulkuvate loomade püüdmise ja varjupaigateenuse osutamiseks. Kuni
uue lepingu sõlmimiseni tellib Linnamajandusamet vajalikud teenused
üksikjuhtumite kaupa hinnapäringu ja saadud hinnapakkumuste alusel.

Linnamajandusamet valmistab ette riigihanget hulkuvate loomade püüdmise ja
varjupaigateenuse osutamiseks perioodiks alates 2026. aasta augustist kuni
2026. aasta lõpuni. Pärast lepingu sõlmimist teavitame sellest täiendavalt
Narva politseijaoskonda.

Eeltoodust tulenevalt palume hulkuvast loomast teatamise korral võtta
ühendust Narva Linnamajandusameti keskkonnaspetsialistiga telefonil 5191
1077, teda asendava ametnikuga telefonil 5615 7297 või helistada
Linnamajandusameti üldnumbril 359 9155. Hulkuva looma püüdmine ja looma
toimetamine varjupaika toimub üksnes Linnamajandusameti tellimuse alusel.

Erakorralistes olukordades (näiteks agressiivse koera korral) palume
võimaluse korral tagada looma ohutu kinnipidamine kuni Linnamajandusamet
tellib looma varjupaika toimetamise teenuse.

Lugupidamisega

Galina Siniorg

Keskkonna vanemspetsialist

51 91 1077

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet

Peetri plats 3, 20308 Narva