Subject: FW: Ühishankest "Sideteenus ühishankijatele"
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 14:11:06 +0300

Tere!

Edastan kirja uuesti, sest Aare Aun meiliaadress andis veateate.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
Riigi IT Keskus
+372 516 4305

From: Kairi Tammik - RIT <[email-masked]>
Sent: Friday, September 19, 2025 6:09 PM
To: Kairi Tammik - RIT <[email-masked]>
Cc: kliendihaldus - RIT <[email-masked]>; info - RIT <[email-masked]>
Subject: Ühishankest "Sideteenus ühishankijatele"

Tere!

Osalesite Riigi IT Keskuse korraldatud ühishankes „Sideteenus
ühishankijatele“, viitenumber 238890,
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/3422656/general-info

Teie kontaktandmed sain RHRist hankija hanke meeskonna lehelt.

Raamlepingu alusel sõlmitud ühishankijate hankelepingud kehtivad ja
esimestel hankelepingute sõlmijatel lõppevad need 2027  aasta märtsi
alguses.

Raamlepingu mahu täituvus on senini kulgenud plaanipäraselt, seetõttu
saame hetkel prognoosida, et raamlepingu maksumust enne hankelepingute
perioodi lõppu ei ületata.

Teavitame teid aegsasti, et Riigi IT Keskus ei korralda enam sideteenuse
hanke läbiviimist ühishankena.

Palume sellega arvestada ja üle vaadata hankelepingu täitmise tähtaeg, et
saaksite vajaliku hankemenetluse korraldada ja uue lepingu sõlmida.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.