Subject: Sotsiaalministri 27. jaanuari 2026. a käskkirja nr 6 "Sotsiaalministeeriumi valitsemisala asutuste 2026. aasta eelarve kinnitamine“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "Riigikogu rahanduskomisjon" <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>,üldmeil - TAI <[email-masked]>, "Lia Hussar - RTK" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 17:37:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Sotsiaalministri 27. jaanuari 2026. a käskkirja nr 6 
"Sotsiaalministeeriumi valitsemisala asutuste 2026. aasta eelarve 
kinnitamine“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 12.05.2026

Registreerimise number: 58

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee