Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 15:47:28 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2611002/05986 aadressile Rapla maakond, 
Kehtna vald, Keava alevik, Tallinn-Lelle-Pärnu 56,2-89,1 km, Rapla maakond, 
Kehtna vald, Lelle alevik, Jaama tn 1 // Tallinn-Lelle-Pärnu 56,2-89,1 km 
(Keava kergliiklustee raudteeületuskoha (km 61,099) automaatne 
foorisignalisatsioon, Lelle 2 raudteeületuskoha (km 71,804) automaatne 
foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edelaraudtee AS on esitanud Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistris 
projekteerimistingimuste taotluse nr 2611002/05986 Rapla maakonnas Kehtna 
vallas Keava ja Lelle 2 raudteeülekäigukohtade automaatsete 
foorisignalisatsioonide rajamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 
p-le 1 edastab TTJA projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27943808>  (menetlus nr: 
558935), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.