Subject: Sotsiaalministri 18. mai 2005. a määruse nr 73 „Narkootiliste ja psühhotroopsete ainete nimekirjad ning nende ainete meditsiinilisel ja teaduslikul eesmärgil käitlemine” muutmine
From: "Kersti Raenok" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 09:08:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Terviseamet tutvus sotsiaalministri 18. mai 2005. a määruse nr 73
„Narkootiliste ja psühhotroopsete ainete nimekirjad ning nende ainete
meditsiinilisel ja teaduslikul eesmärgil käitlemine” muutmise eelnõuga.
Ettepanekud ja täiendavad tähelepanekud puuduvad.

Lugupidamisega

Kersti Raenok

jurist

õigusosakond

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.