Subject: Pakkumuse esitamise kutse: isikuandmete töötleja rollide määratlemine RIT-i teenustes
From: "Kadri Levand - RIT" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 08:38:09 +0300

Tere

Riigi IT Keskus (RIT) kutsub Teid esitama pakkumust väikehankes, mille
eesmärk on tellida õiguslik ja protsessipõhine analüüs isikuandmete
töötleja rollide määratlemiseks RIT-i teenustes.

Hanke fookuses on eelkõige arvutitöökohateenus ja Riigipilve teenus,
sealhulgas nende osutamisega seotud tugiprotsessid, nagu
identiteedihaldus, pöördumiste haldus, seire ja logimine. Töö tulemusena
ootame analüüsi, rollikaarte ning konkreetseid ettepanekuid lepinguliste
dokumentide, teenustingimuste, standardite ja lõppkasutaja teavituste
täpsustamiseks.

Selle analüüsi kaudu on pakkujal võimalus anda sisuline panus Eesti riigi
kesksete IKT-teenuste andmekaitseraamistiku arendamisse ning aidata muuta
RIT-i ja klientasutuste rollid isikuandmete töötlemisel selgemaks ja
praktiliselt rakendatavaks.

Palume esitada pakkumus vastavalt lisatud hanke kirjeldusele hiljemalt
12.06.2026.

Küsimuste korral palume need esitada kirjalikult. Vastused küsimustele
edastame kõigile pakkujatele.

Heade soovidega

Kadri Levand
andmekaitsejuht
õigus- ja hankeosakond
Riigi IT Keskus
53420412
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.