Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 17:35:56 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04635 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Haapsu küla, 21129 
Orissaare-Leisi-Mustjala tee // Jõiste küla, Aida // Helgemaa // Jõiste tee 
// Mardi // Männiku // Oldi // Potri // Reio // Tamme // Tutku // Ungru // 
Vahtra // Vana-Andruse // Kavandi küla, 21145 Tagavere-Randküla tee // 
Kavandi-Raugu tee // Kokasaadu // Kägi // Kägi-Jaani // Kägikopli // 
Olli-Mihkli // Olli-Välja // Välja // Kirderanna küla, Janeki // Karjalasma 
metskond 48 // Krista // Tammiku // Mujaste küla, Humala // Jaagu // 
Jaaguranna // Jaani // Kaasiku // Kadariku // Kassikäpa // Kasteheina // 
Ketteri // Käänu // Lambavälja // Metsaääre // Niidipõllu // Põlduri // 
Ranna // Vesioja // Väike-Ketteri // Vääri // Randküla, Anne // Jaani // 
Kadaka // Matvei // Nigula // Niidi // Tamme // Tammeniidi // Tõnu // Välja 
// Üti // Roobaka küla, Kangru ( Leisi-Ranna BLL Saaremaa) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigimaantee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27871640>  (menetlus nr: 
550489), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.